12. siječnja 2014.

ČOKOLADNI PUDING S NARANČOM | chocolate orange pudding


Danas je nedjelja. Nedjelja je dan prije ponedjeljka. A ovo je prigodni 'comfort food'.

Recept sam pronašla na blogu Sweetcorner (original vuče sa stranice Goodlifeeats) i škicam ga već duže vrijeme, a sad je napokon došao na red za realizaciju. Naravno, ja sam unijela dodatne promjene jer sam smatrala da u originalu ima previše jaja i šećera. Kasnije sam pronašla slične recepte bez jaja i s još manje šećera, tako da nisam pogriješila. I umjesto esencije naranče stavila sam naribanu koricu i par žlica soka od naranče (neprskane, naravno). 

ČOKOLADNI PUDING S NARANČOM
(za 4-6 posudica ovisno o veličini)

140 g šećera 
1 vanilin šećer
25 g gorkog kakaa u prahu
3 žlice gustina
prstohvat soli
2 jaja 
1 žumanjak
600 ml mlijeka
180 g tamne čokolade
50 g maslaca
korica i sok od naranče


+ vrhnje za šlag
komadići čokolade

Na pari otopite čokoladu za kuhanje. Pomiješajte šećer, kakao, gustin i sol u loncu. Lagano pjenjačom umiješajte jaja, žumanjke i mlijeko. Kuhajte na laganoj vatri dok se ne pojave mjehurići. Maknite s vatre, pa dodajte otopljenu čokoladu. Smjesu cijelo vrijeme miješajte na laganoj vatri dok ne zakuha. Smjesa će postati tamna i ljepljiva. Kuhajte puding još par minuta i cijelo vrijeme ga miješajte. Kad se smjesa zgusnula dodajte maslac, ekstrakt vanilije i naranče. 
Puding rasporedite u male posudice, prekrijte prozirnom folijom ako ne želite da se na vrhu stvori kožica, ostavite da se ohladi na sobnoj temeperaturi, pa ih pospremite u hladnjak. Prije posluživanja ukrasite šlagom ili komadićima čokolade.
(U hladnjaku ih držite najviše dva dana.)



Nema komentara:

Objavi komentar

šećer dolazi na kraju :)