15. prosinca 2013.

TORTA "TRI VRSTE ČOKOLADE"

Rođendanska torta.

“For your birthday, I got you a box. Hooray! It’s empty, so you can fill it with whatever you want.
” 

Ne znam čiji je originalan recept, samo znam da moj nije. :) Našla sam ga na više mjesta u sličnim kombinacijama. Recept je super jer nema pečenja, nema miksanja biskvita, jaja, brašna i sl. A nema ni toliko puno prljavog suđa koliko sam očekivala čitajući forume i blogove na temu ove torte. Šest posuda/ica i par pranja metlica od miksera i to je to. Brzinski, jednostavno i čokoladno ubojito. Čak možda i previše čokoladno, ako je to moguće.


"biskvit"
230g Grancelare keksa s čokoladom (bez čokolade ili nekog drugog keksa- McVitie's)
130g maslaca

Kekse izmrvite/usitnite i pomiješajte s maslacem kojeg ste prethodno rastopili. Obruč od kalupa za tortu stavite na tanjur/podložak, pa istresite pripremljene kekse, ravnomjerno ih rasporedite i dobro utisnite. Ostavite u frižderu da se hladi dok se pripremaju kreme.

kreme
150g tamne čokolade
200g mliječne čokolade
200g bijele "čokolade"
500g mascarpone sira
5 dcl vrhnja za šlag

U tri posude usitnite na kockice svaku čokoladu i pomiješajte ih s 0,50dcl vrhnja za šlag, pa ih otopite na pari (jednu po jednu). Kad ste ih otopili stavite ih sa strane da se ohlade, pa ih dobro izmiksajte. U posebnoj posudi smiksajte preostalih 3,50dcl vrhnja za šlag, a u drugoj mascarpone, pa ih izmiješajte. Dobivenu smjesu podijelite na 3 dijela, pa ih dodajte otopljenim čokoladama (mliječnu i bijelu sam još na kraju malo miksala). Na pripremljenu podlogu prvo stavite tamnu, mliječnu i na kraju bijelu kremu. 
Ukrasite po želji. Ja sam prvi put radila "čokoladnu ogradicu", napravila sam je brzinski i šeprtljavo, pa nije baš reprezentativna, ali u biti je jako jednostavna za napraviti. O tome na nekom uspješnijem primjeru.
Note to myself: staviti druge kekse. :)

"You know you're getting old when you get that one candle on the cake. It's like, 'See if you can blow this out.'" - Seinfeld



1 komentar:

  1. Ja koristim za sve chize mljeveni Krašev Pettit b. i nema mu premca, cak mi ni Plazma nije toliko dobra. A ima ga u K. diskontima u pakiranju od 2 kg po jeftinijoj cijeni.....

    OdgovoriIzbriši

šećer dolazi na kraju :)